Va, är du kvar?

Min kompis Maja är en äkta jul-koko, som slår in paket året om och sprider ut små tomtar i min trädgård. Den här hittade jag i äppelträdets knota i höstas. Trodde inte att den skulle överleva vintern, men ack…

Etiketter:

2 svar to “Va, är du kvar?”

  1. Madame C Says:

    Vilken kul kompis! Härlig humor. Vad kul att hitta dig och din fina blogg. Blev ju jättenyfiken efter Arboarkticums fina hedersomnämnande av din och min blogg i samma inlägg:) I’ll be back!
    Ha en skön vårvecka,
    Charlotta

  2. hasselmark Says:

    Kul att mötas i trädgårdsrymden! När jag får den spattiga armen att funka igen efter dagens rensningar ska jag fatta musen och klicka mig till dig!
    UllaH

Kommentera

