Rå´odör försvinner

Efter 12 juni får inte Rå´odör säljas längre, läs här. Testkostnaderna är astronomiska för de små tillverkarna så det går inte. Vad jag förstår är smeten, om än gräsligt illaluktande, ett ofarligt ihopkok som hjälper mig att få behålla både tulpaner och rosor genom att kleta ner en tuss på en pinne och sticka den i jorden i rådjurshöjd. Jag har testat kletet under många år och är ofta den enda i villaområdet som har tulpaner i blom. De andra har tulpanstubbar… Jag började när rådjuren gick upp på altantrappan och satt i sig penséerna. Där gick gränsen.
Klart jag hamstrar.
Tyck till!

Etiketter: ,

4 svar to “Rå´odör försvinner”

  1. Ann-Sofi Says:

    Å nej!!! Jag har precis samma erfarenhet – faktiskt något som funkar. Rådjuren går till grannarna istället🙂
    Jag kommer också att hamstra!

  2. Margit tillenius Says:

    Var kan jag hamstra Margit

  3. free life insurance quotes Says:

    Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long) so I guess
    I’ll just sum it up what I wrote and say, I’m thoroughly enjoying
    your blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to the whole thing. Do you have any tips for newbie blog writers? I’d definitely appreciate it.

  4. plan certainly Says:

    plan certainly

    Rå´odör försvinner | TRÄDGÅRDSLANDET

Kommentera

