3 i stället för 2

Det här är mina nya jättebehagliga trädgårdshandskar efter en dags användning. Klart som korvspad att den högra kommer att ge upp mycket tidigare. Det gör den och jag har en hel hink full med vänsterhandskar till ingen nytta. Önskar mig paket för både höger- och vänsterhänta med tre handskar i varje. Det har jag tjatat om tidigare men tyvärr inget gehör. Känner du igen den här situationen? Var då med och tjata!

Etiketter:

6 svar to “3 i stället för 2”

  1. Fale Artut Says:

    Jaa, här har vi samma problem! Efter hörivning, vefliing och annat smått och gott, finns 79 skapliga vänsterhandskar, och lika många i soptunnan….

  2. lilian Says:

    Varför inte starta ett handskbyte mellan vänsterhänta och högerhänta??

    Vi byter ju så mycket annat—-t.o.m. disktrasor–:-)

  3. hasselmark Says:

    Jag är absolut med på det! Fler?

  4. Renate Says:

    Samma problen här,fast här är det vänsterhansken som är utsliten på nolltid och höger hansken halvbra.

Kommentera

