Men va f-n…

Det brast för mig i eftermiddags när jag såg den fulfärgade vallmon efter regnet då den på ett rörande sätt försökte svepa in sina behag. Jag har grävt och grävt – i skymundan för det är makens favvo – utan att rå på den. Nu står den där och bara lyser superilsket till stackars livermerebjutins (om jag får försvenska?) nackdel. Nu har jag bestämt mig: de får jäklarimej samsas! Men jag har en lömsk baktanke… jag kommer att fylla stora vasen i kväll – gissa med vem?

Etiketter:

2 svar to “Men va f-n…”

  1. Arboarkticum Says:

    Mäh, bara för att vallmon med röda bh:n (ursäkta den låga nivån, men det är associationen det väcker) inte är så nedra förfinad som den därna livermerebjutin måste man väl inte bara hugga ner henne sådärbara??? Tyckte din första ambition där om att samsas lät trevlit politiskt korrekt!

    • hasselmark Says:

      Ok, vi kör politiskt korekt – så behöver jag inte huttla med grävandet länge. Tack för stärkande åsikter. Fast det blir en tjusig bukett i kväll – med röd behå.

Kommentera

