Varning! Hötorg…

När jag ser ‘Madame Boll’  luta det tunga huvudet mot timjanmattan  bestämmer jag mig för att sätta hötorgsfilter på kameran. Tack och lov är det ett och annat som faller också… Vem tappade ögonfransen?

‘Crimson Glory’ är nog min mest spektakulära ros. Busken är så liten men rosorna så stora.


Det sägs att den har rosvärldens bästa och starkaste doft. Vet inte, men jag kanske är snuvig?

Älskar ‘Nuits de Young’ när hon flirtar med kvällssolen. Vilken tjej! För rosor är väl tjejer?

Etiketter: , ,

Kommentera

