…säg mig vem vackrast i landet är


Klematisen ‘Alionushka’ speglar sig i sin vattendroppe. Hon bor i polkagrisrosen och ersätter blomningen där när rosen inte längre vill. I år har hon varit mycket flitig och det är inte slut än…

Etiketter: , ,

11 svar to “…säg mig vem vackrast i landet är”

  1. Ruben Says:

    Ojj, vilken vacker spegling! Nog borde hon vara vackrast i landet!😉 Men, högfärd går före fall, snart kommer HÖSTEN!!!
    /Ruben

  2. hasselmark Says:

    Så rätt. Undrar om hon vet det?

  3. Fale Artut Says:

    Vackert!
    Jag behöver en adress!
    Skicka den til l sjovik.fredholm@telia.com
    Jag kan nog packa härvan!
    Tackar ödmjukast för ditt mycket generösa bud!

  4. Johanna Says:

    Du är en fantastisk fotograf! Känner att jag har mycket att lära mig.

  5. Marie Lithén Says:

    Åh vilka vackra bilder! Vem som är vackrast är ju upp till betraktaren, med en titt på dina bilder så kan jag ju inte annat än att hålla med:-)

  6. Anita Says:

    Vilken härlig droppbild! Visst är det härligt med klematis tillsammans med rosor. Jag har en Södertälje (så klart då jag bor där) tillsammans med New Dawn. Dom gifter sig bra tillsammans.

  7. Bibbi Says:

    Oj… den droppen är vacker! Clematis kan man inte vara utan!

Kommentera

