Jag hann!

I går kväll plockade jag så mycket blommor jag någonsin kunde. Fyllde en hel korg med knoppar, halvutslaget, fullt i blom och nästan visset. På morgonkvisten kom frosten. Jag lurade den!

Etiketter: , ,

9 svar to “Jag hann!”

  1. Eva Says:

    Jag gjorde precis likadant! fast jag lämnade de minsta rosenknopparna ifall att det skulle vara en kortvarig köldknäpp.

  2. Madame C Says:

    Så sanslöst vackra!!! Grattis till segern;)
    Ha det gott,
    Charlotta

  3. Arboarkticum Says:

    Ja där vann du en välförtjänt seger! Obeskrivligt vackert, med en lite bedagad charm.

  4. Ruben Says:

    Vilken färgsymfoni!! Tur att du är snabb ur startgroparna! Misstänkt tjuvstart!
    Ha det gott!
    /Ruben

  5. hasselmark Says:

    Och dessutom var jag dopad med äppelkaka…

  6. Anette Says:

    En bukett som gjorde varmt i mig!
    /Anette

  7. Sophia Callmer Says:

    Vacker, vacker nukett och vetskapen om att den är den sista gör den speciell. Har också plockat allt jag orkade här, nu står de inne och blommar och ute börjar vissnandet. ha det fint!

  8. Sophia Callmer Says:

    oj bukett ska det vara!

Kommentera

