Gillas inte!

Jag har starka känslor MOT normaltid. Det är urk att se kvällen så snabbt glida in i mörker. På morgonen kan det kvitta med ljus. Då är det snarare lite mysigt med tända ljus och vinterkänsla. Men på kvällen vill jag ha naturljus så länge som möjligt. Jag är för sommartid året om. Vad tycker du?

Etiketter: ,

6 svar to “Gillas inte!”

  1. Anja Says:

    I agree, som vi säger på finska!/UAnja

  2. IET Says:

    Normaltid året om tycker jag. Det stör mig enormt att solen som står som högst på himlen vid fel klockslag. Och är man morgontrött är mörkret på mornarna (innan omställningen) som en föraning om jordens undergång.

  3. hasselmark Says:

    Vi kanske skulle köra lobbying i rikdsdagskorridorerna?

  4. Linda Says:

    Jag skriver under på sommartid forever!!!

    //Linda

  5. Anita Says:

    Håller med … det var en chock förra veckan när jag skulle gå ut till bussen efter jobbet och åka hem och det helt plötsligt var becksvart.

  6. Mia Says:

    Självklart sommartid året om🙂

Kommentera

