Den nya svenska flaggan…

Etiketter: ,

6 svar to “Den nya svenska flaggan…”

  1. Marie Lithén Says:

    underbart vacker, ser den redan framför mig i tryck i min trädgård.)

  2. Ruben Says:

    Kors, vad grått!

  3. Sophia Callmer Says:

    Snöflagga!

  4. The Intercontinental Gardener Says:

    Vacker, men hoppas att inte en symbol för inre kyla i landet…

  5. Maud Says:

    Tack, den tar vi!
    Sverige, vad vackert det är i snöstormen.

  6. hasselmark Says:

    Som ni redan har förstått blev det en flagga av köksfönstret. Tycker också att det är ”kors så grått”, jag som älskar den svenska flaggan gulåblå, men det får man ju knappast. Jag ändrade mig: Det får man visst! Så mycket man vill. Sådeså!!

Kommentera

