Firma Skott&Skutt

Just firma Skott&Skutt är den mest underbara affärsverksamhet jag känner till. Ingen går plus men alla blir nöjda.  Älskar er båda!

Etiketter:

6 svar to “Firma Skott&Skutt”

  1. Anja Says:

    Undrar om det inte är Skutt som är den drivande kraften….;))!/Anja

  2. hasselmark Says:

    Anja, du är verkligen genomskådande…

  3. IET Says:

    🙂

  4. Ruben Says:

    Jag är inte så hemma på hundraser, men jag förstår ju att det är en Skott(e). Men, då förstår jag inte … tycker inte husse ser särskilt skuttig ut!???
    Ha det så gott så – mera snö vi vänta på!
    /Ruben

    • hasselmark Says:

      Nu har du rört till det, Ruben! Skutt är ingen skotte utan en dvärgschnauzer. Sådana är tyska men den här är från Täby. Skott är inte heller någon skotte fast han ser ut så. Vill väl gärna likna en trapper. Men det är han inte heller.
      Snön singlar utanför fönstret så firma Skott&Skutt har bråda tider.

  5. Anita Says:

    Kan tänka mig att firma Skott & Skott har bråda dagar nu. Mer snö är att vänta har jag hört.

    Ha det så bra i julstöket!

    /Anita

Kommentera

